علاقه شدید زهرا رهنورد به چوبه دار!
نوشته شده توسط : محفوظ

به گزارش شبکه ایران، درحالی که مردم ایران چندی پیش اعدام عبدالمالک ریگی، سرکرده گروهک تروریستی ریگی را جشن گرفتند، همسر میرحسین موسوی هم برای دومین بار اعلام کرد که خود را برای چوبه دار آماده کرده است!

زهرا رهنورد در مصاحبه با یک سایت ضدانقلاب فیلتر شده، مدعی شده است: "من شخصا خود را آماده چوبه دار کرده‌ام."

همسر میرحسین موسوی که هم اکنون در محافل بیگانه به عنوان یکی از مخالفان نظام شناخته می‌شود، در بیان دلیل این گفته خود، ضمن توهین به مقدسات دینی گفته است: "هیچ کجای قرآن مجید، بحث سنگسار را ندیده ام و معتقدم که این بحث در قرآن مجید وجود ندارد."

البته این ادعای خانم رهنورد درحالی مطرح شده که وی و همسرش از سوی حامیان خود در جایگاه اتهام "عافیت‌طلبی" و سپر کردن هواداران برای پیشبرد منافع خود قرار دارند؛ موضوعی که به نظر می رسد همسر موسوی تلاش کرده به نوعی آن را کمرنگ کند.

این مساله که ناشی از عدم حضور رهنورد و موسوی در اماکن عمومی و همراهی آشوبگران طی سال گذشته است، نارضایتی و انتقادات برخی حامیان سابق را به دنبال داشته است؛ تا جایی که حتی مهدی کروبی هم در جلسات خصوصی، از بیانیه نویسی صرف آقای موسوی به شدت انتقاد کرد و این اقدام را ناشی از ترس وی دانست.

خانم رهنورد همچنین در بخشی از سخنانش، اعلام کرده که فعلا نباید به فکر تغییر قانون اساسی بود اما پس از پیروزی! می توان آن را تغییر داد چرا که قانون اساسی وحی منزل نیست: "وقتی به موفقیت و پیروزی دست یافتیم می‌توان روی آن بحث کرد و مورد بررسی و بازنگری قرار داد."

گفتنی است زهرا رهنود پیش از این هم به نص صریح قرآن حمله کرده و یک حکم قرآنی را "غیرانسانی" خوانده بود.
 




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 658
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : 22 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: